wtorek, 3 stycznia 2012

Myth , Dziennik Superbohatera 03.01.12 Wtorek

Cały wtorkowy poranek , w sumie cały dzień , był strasznie nudny . Nic się nie wydarzyło , no może poza tym że nie miałem 3 ostatnich lekcji i rano gadałem z koleżanką. Wróciłem do Tajnej Siedziby . Oglądnąłem jakiś film i to tyle , nic ciekawego , żadnego przestępstwa . Hank Udasz ciągle na posterunku Policji . Gdzieś mi mignęła Dark Lady.

wczoraj pojawiło się to oto nagranie :
http://www.youtube.com/watch?v=IXNw9pPSMYc&feature=player_embedded

jak widać , to nie ja , a podający się za Supermena człowiek tak na prawdę nie jest Supermenem , bo sam , osobiście i we własnej osobie skopałem tyłek Supermenowi i wiem że wyglądał inaczej , nawet na kryptonitowym haju wyglądał bardzo podobnie do tego dziennikarza jakiegoś ... jak on miał , a tak Clark Kent !

Piosenka dnia :


Wielkie podziękowania dla Renatki która mi bardzo bardzo pomogła . Ściskam Cię tak mocno jak moja mała kuzynka swojego ulubionego misia :)

Dobranoc .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz