środa, 28 grudnia 2011

Myth , Dziennik Superbohatera 28.12.11 Środa

Przyznam że Don Pedro Ila Wiskas pozostawił po sobie mnóstwo mylnych tropów , Korea , RPA , moja ubikacja , Meksyk , Paragwaj . Afera Skarpetowa w Korei okazała się jednym ze ślepych zaułków śledztwa , sprawdziłem jeszcze w Meksyku i mojej ubikacji ale tam żadnych przecieków nie było . Jak na razie sprawa została odłożona do jutra .

Z zadań pozostałych , to nie udało mi się przeprosić mojej koleżanki :( :( :( chociaż na prawdę chciałem, odnosząc się do wpisu Astrogirl chciałbym powiedzieć że też jakoś tak wyszło że doszukuje się tych polskich słów/wyrażeń i uważam że czasem jest to śmieszne . No tak , dziś mam jeszcze kawał koleżanki mojej koleżanki:
Dlaczego nigdy nie aresztuje się duchów? Bo trudno je zakuć w kajdanki!


Kiedyś złapię ducha i zakuję skurczyłosia w kajdanki :D

a tu czapeczka , będzie mi do szalika pasowała : czapeczka

filmik dnia :



Dobranoc , Myth czuwa !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz