poniedziałek, 26 grudnia 2011

Myth, Dziennik Superbohatera 26.12.11 poniedziałek

Podsumowanie świąt :

-klimatu brak
-śniegu brak
-ferrari nie dostałem
-spałem na leżaku bo rodziny się nazjeżdżało
-cały czas przejedzony chodzę
-niewyspany jestem

Podsumowując święta , trochę kiepskie . Głównie ze względu na brak tej atmosfery świątecznej . A tak poza tym , dziś rozpocząłem główną fazę mojego eksperymentu , będzie nosił kryptonim "Sylwestrowy Kameleon" , na razie jestem na etapie zbierania informacji początkowych .

Astrogirl ma racje co do filmów , w prawdziwym życiu niestety nie jest tak jak w filmach ... to smutne i niesprawiedliwe , nie zgadzam się żeby tak było !(bo sam jestem ciapowatym ciamajdą i ogólnie uważany jestem za idiotę [przez bardzo wiele ludzi{tzn kobiet }]usłyszałem dzisiaj to od 5 różnych dziewczyn/kobiet:) )

na dziś nie mam nic ciekawego :)

Dobranoc

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz