niedziela, 11 grudnia 2011

Myth, Dziennik Superbohatera 10.12.11 sobota

Obudziłem się wcześnie rano, pełen energii i zapału do pracy ! stwierdziłem że dziś jest dzień na nadrobienie zaległości . Odkurzyłem wszystkie dywany w domu , posprzątałem an biurku , w szafie , w komputerze (na pulpicie) , w komputerze (w środku) , dorobiłem animację Robocika , i miałem problem z poprawieniem szkoły i ruchu kamery ….

A że zrobiłem porządek na pulpicie, to komputer zgłupiał i nie mógł znaleźć tekstur musiałem od nowa robić . Zmęczyłem się tym totalnie , potem zaprojektowałem co do milimetra lampę naścienną do stoiska na targi , na papierze ! Wykończyłem się .Później puściłem sobie „To właśnie jest miłość”. Pod koniec zacząłem gadać z Klaudią … jest dziwna … wchodzi na dziwne strony … dziwniejsze niż ja , sporo z nią gadałem , potem … coś się stało i ciągle była zw a po chwili jj a potem po chwili zw i jj i tak w kółko , mam dziwne przeczucia , ale to nic … Nie ważne , poszedłem sobie w coś pograć … potem zrobiłem nowe logo na bloga i gadałem z Astroni (Atrogirl) , kark mnie boli …. I głowa trochę ….



Link na dziś: http://roranicusbamficus.soup.io/post/197963156/dzka-akcja-Zawiera-zawarto


Dobranoc :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz