poniedziałek, 17 października 2011

Myth, Dziennik Superbohatera 16.10.11 niedziela

Dziś będzie skrócona wersja gdyż po miesiącu praktyk wracam do szkoły :( ech , nic nie pamiętam co było wcześniej , nawet zeszytów nie mogę zaleźć , ech :) wracając do dziennika superbohatera , wstałem o 11:00 , nagle zrobiła się 12:00 pograłem w grę chwilkę o 12:30 zaczął się "Indiana Jones i ostatnia krucjata" później zrobiła się 15:00 , pogadałem z Klaudią chwile i już była 19:00 , później ogarnąłem plecak ... i się okazało że nie mam większości rzeczy ..

ale się nie przejąłem i wróciwszy do nic nie robienia , od 21:00 przeszukiwałem wszystkich użytkowników forum (1701) z tych wszystkich znalazłem 5 osób z Poznania (tzn szukałem w tych którzy mają powyżej 7 postów) z tych 5 od ostatniego pół roku jest aktywnych 2 ... ja i Sheri ... czyli ogólnie beton ... dobra to ja kończę dzisiejszą transmisję ponieważ muszę się wyspać bo jutro czeka mnie spotkanie z bardzo brutalna rzeczywistością szkolną . pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz