środa, 21 grudnia 2011

AstroGirl, Dzienniki Superbohaterki 21 grudnia 2011



No nie! A jednak, moje drogie Fanki, bijatyka jednak się odbyła. I kto wygrał? ;)

A ten taki skromny, nawet się nie chwali



Swoją drogą jest to istna zagadka (za-gatka? :E), dlaczego komixiarzom, odwzorowującym posturę i wygląd herosów, upatrzył się właśnie ten, jakże pocieszy, look z majtami na wierzchu...

Ale dobra, nie będę już drążyć tematu, bo i do mnie ten supergość może zawitać. A jak mi skopie choinkę, to...



Hmm, o czym można opowiedzieć tuż przed świętami i kolorowymi zabawami sylwestrowymi? Może o karnawale? Myślę o tym, kiedy tak zerkam niekiedy na swój pierścionek:







I właśnie na tym sztuczka polega - on NIE jest złoty! (Myślicie, że superbohaterki noszą prawdziwą biżuterię? A gdzie tam! U żadnego jubilera nie udało mi się znaleźć zniżki dla herosów!) Nie jest złoty, ale każdy się nabiera. Otóż jest to... wielce i powszechnie pogardzana błyskotka z automatów złotówkowych dla dzieci. Która się... wytarła i z posrebrzanej zrobiła miedziana :) A że i miedź i złoto w ostatecznym rozrachunku podobnie wyglądają...

Tak więc moja rada na Sylwestra i karnawał - przebrać się za księżniczkę/faraonkę/córę Billa Gatesa/super-mega-wyczesaną-kogoś przy pomocy obwieszenia się tego rodzaju właśnie biżuterią! I kto Wam powie, że nie wydaliście na podróbki 10 czy nawet 20 złotych per sztuka, a tylko złotówkę?

Z tym, że niestety jest to pomysł już chyba raczej nie na ten rok, bo złotówkowe błyskotki trzeba jeszcze wytrzeć. Chyba że ktoś dysponuje wehikułem czasu albo odpowiednio spreparowanym minutnikiem do jajek, to może sobie pozwolić.

Wypadałoby jednak znaleźć coś mocnego i na ten rok, bo, o ile mi wiadomo, Supermen znalazł sobie już coś dla siebie:







I znowu majty na wierzchu. Dobra, miałam się już nie nabijać. Ekhm, to się wytnie.



A tu jest piosenka, która spodobała się mnie i mojemu koledze, SuperInformatykowi, w pewnej restauracji. A zresztą - nie "w pewnej", tylko w Szczecinie na Mariackiej, co będę uniki robić, jak nie tylko muzykę mają fajną? :D



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz